wtorek, 15 maja 2012

Kolczasty





13 komentarzy:

  1. Ale pięknie kwitnie, te kwiatuszki śliczne są. Ja nie mam kaktusów ale gdy widzę takie kwitnące to bardzo mi się podobają, może kiedyś się skuszę, kto wie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałam, że kwiatki są przyklejone, teraz wierzę, że kaktus może zakwitnąć w domu, pod warunkiem, że zimą prawie o nim zapominam a wiosną dokarmię odrobiną odżywki. Ten zakwita raz w roku, na tydzień tak od 10 lat.

      Usuń
  2. Wyjątkowej urody ten jeżyk !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie kwitnie, jest przepiękny chociaż kolczasty. Bardzo raduje swoim widokiem.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój też kwitnie:)))

    Jak się "zbiorę" to pokażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy naprawde te piekne kwiaty naleza do tego kaktusika?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele osób nie lubi kaktusów. Podoba mi kaktus. Kwiaty mają najpiękniejsze kwiaty w przeciwieństwie do kolców. Życzę dobrego nowy tydzień. Z poważaniem, Piotr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny, dopiero ujrzałem. A ja czekam, kiedy mój tak zakwitnie i nic. Ale dobrze, że piszesz o dokarmianiu i spoczynku. Muszę wynieść na zimę w chłodne miejsce.

    OdpowiedzUsuń