niedziela, 1 lipca 2012

Kwiaty w Wilanowie








16 komentarzy:

  1. Dobrze, że są takie miejsca, pięknie tam, kolorowo.
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wymianie roślin jest coraz ładniej, w ubiegłym roku jeszcze nie było tak ślicznie, za nowe chyba były rośliny.

      Usuń
  2. Przepiękne kolory! chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ogrody wyglądają po rewitalizacji piękniej!

      Usuń
  3. Teraz Ogród Różany jest pełen kwiecia.
    Jest cudowny!!!!
    Ja byłam za wcześnie, nie zdążyły jeszcze zakwitnąć.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobiło się pięknie i pachnąco.

      Usuń
  4. Wilanow is such a beautiful place with lovely flowers in bloom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ukwiecone miasta :))
    Zastanawiałaś się nad porcelaną w porzeczki,popatrz co znalazłam(tylko ta cena)

    http://www.wersa.pl/filizanka-babuni-czerwona-porzeczka,id2894.html

    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna, obejrzałam dodałam do ulubionych! Dzięki :)

      Usuń
  6. Piękne miejsce, piekne kwiaty i fantastyczna fotorelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zachwyciły mnie te kwiaty i te na wodzie w poprzednim poście :)

      Usuń
  7. Lubimy jak wszystko kwitnie.
    Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na drugim blogu nie ma nowego postu, więc tu pooglądałam sobie śliczne kwiatki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko kwitnie, piękne miejsce. Lato to wspaniała pora roku w każdym ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mażenko, lubię oglądać twoje zdjęcia.
    maja tyle ciepła i piękna.
    Widać wprawne oko fotografa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś szalenie miła:) Ja się uczę, a kwiaty i to w takich okolicznościach są piękne. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń