niedziela, 31 marca 2013

Pierwszy dzień Świat



16 komentarzy:

  1. Kochana Mażenko u mnie śniegu pół metra!
    Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam:)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi zaczyna się za 2 minuty i według zapowiedzi nie będzie lepszy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi taki sam, albo jeszcze bardziej biały, bo śnieg u mnie sypie cały czas.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja życzę wszystkim w końcu wiosennej pogody!!!!! :) U mnie ok 30cm śniegu ;/
    Pozdrawiam wiosennie
    Ps zdjęcie w nagłówku czaderskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biało wszędzie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ...I pierwszy i drugi śniegiem zasypany normalnie biała Wielkanoc jak Boże Narodzenie.
    Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna, gdzie ona? Powinna już tu być.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! nam polało z nieba, tym samym zmniejszyła się lekko pokrywa śniegowa, ale nowemu śnieżnemu puchowi mówię stop! Mażeno, mam jakiś wpływ na to? pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna? Nic mi na ten temat nie wiadomo niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima króluje, niestety...:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. eb ook.com /pages/GPS/353609724748534?fref=ts POLUBCIE

    Jak to jest, że największe ZERA trafiają zawsze do TV? Na kogo tam nie spojrzeć spośród tych PSEUDO gwiazd, to jakaś afera lub skandal. A to marihuana, a to podkładanie sobie świni, propagowanie aborcji, eutanazji. Nie brakuje też gwiazd DUBAJU. Chcesz wiedzieć więcej o kulisach TV, zajrzyj na FACEBOOKU.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna dekoracja w okowach zimy, niestety!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka dni temu pół metra śniegu, a teraz pomału wszystko się topi. Idzie wiosna!
    pozdrawiam i życzę miłego wieczoru - słonko zachodzi...
    J. - Iga Hana

    OdpowiedzUsuń