środa, 21 stycznia 2015

Odrobina zieleni...

Szkic z wykorzystaniem optymistycznych kolorów.

15 komentarzy:

  1. Chciałoby się już takich krajobrazów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiedzieć, popatrzeć, posłuchać...

      Usuń
  2. Baaardzo mi się ten szkic podoba. I jak dla mnie, to kolorów wystarczy, przeciez są jeszcze odcienie!
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O już tęsknisz za wiosną? Ja też :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, czyżby marzenie o wiośnie?
    To jest szkic? Widzę piękną akwarele.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To próby ale fakt, myślałam o tym miejscu i ciepłym czasie...

      Usuń
  5. Piękny!! Naprawdę bardzo uspokajający i relaksujący widok, aż żal, że to środek zimy mamy :) Mażenko, Twoje prace są coraz lepsze, serio :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten optymizm przydaje się w styczniu :), podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o tym myślałam..malując akwarelkę.

      Usuń
  7. Πολύ ωραίο το έργο σου, με βάθος, με ωραία χρώματα και φωτοσκιάσεις!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! Oby do wiosny. ;)

    OdpowiedzUsuń