czwartek, 8 stycznia 2015

Spotkanie z Aleksandrą Seghi.

     Dziś spotkałam się z Olą, Aleksandrą Seghi autorką książek o smakach Toskanii i życiu we Włoszech. Jej ostatnia książka czekała od lata na autograf. Miałyśmy spotkać się w Toskanii ale palny wakacyjne  uległy zmianie.
Zagadałyśmy się a to co było na stole umknęło uwadze obiektywu, może i lepiej, bo łakomstwa nie trzeba dokumentować :). Było sympatycznie i bardzo słodko!

Dziękuję za spotkanie i czekam na następne książki w tym roku!

13 komentarzy:

  1. To bardzo miłe, że doszło do takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotykamy się dwa razy do roku przy okazji wizyt Oli w Polsce.

      Usuń
  2. Mam książki Aleksandry Seghi.
    Często korzystam z Jej przepisów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz jej powiem, bardzo się ucieszy!

      Usuń
  3. Ola jak zwykle uśmiechnięta!
    A ja spotkam się z Nią latem w Toskanii.
    Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zagoniona ale uśmiechnięta! szczęściara jesteś!

      Usuń
  4. To już wiem dla kogo malowałaś Łazienki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłyśmy tam z Olą zimą, pomyślałam, że to takie dwa w jednym wspomnienie z lata, z polski i naszego spaceru....

      Usuń
  5. Droga Mazenko, nie wiem czy zasluguje na taki piekny prezent, jakim jest Twoje dzielo. Obraz z Lazienkami bedzie przypominal mi ulubione zakatki warszawskie, przede wszystkim dziecinstwo (ktore juz niestety nie wroci). Tam wlasnie chodzilam na spacery z mama i siostra :)
    Sciskam i na Ciebie tez czekam w Toskanii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo miła! ale to ja dziękuję, że znajdujesz dla mnie czas, kiedy będąc w Polsce masz go tak mało :)

      Usuń
    2. My spacerowałyśmy tam zimą . Życzę Ci samych fantastycznych wspomnień!

      Usuń
  6. Wspaniałe spotkanie i wspaniały prezent! pozdrawiam Pani Mazeno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ale najwspanialszy prezent to spotkanie i rozmowa!

      Usuń