piątek, 6 marca 2015

Martwa natura na kolorowo, na przekór ponurym zimowym dniom


10 komentarzy:

  1. Optymistycznie :) Straszne są te szare dni, chyba każdy wygląda już słońca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że są kolory. Jak wyżej, te szare dni już wykańczają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kieruj się sercem Mażenko, tak właśnie jest z tym obrazem. Spełniasz swoje pragnienia, a to podwójna radość, masz efekt i związane z nim odczucia.
    Optymistycznie u Ciebie bardzo. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę poszalałam, trochę nie w mojej tonacji ale chciałam spróbować....:)

      Usuń
  4. I tło takie niebieskie jak to niebo letnie... Ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jakby ciemniejsze tło ale nadal właśnie niebieskie :) to chyba pierwsze moje niebieskie tło.

      Usuń
  5. Bardzo ładne ciepłe kolory. Myślałam, że to pastel, bo ten obrus cały jak złożony z delikatnych pociągnięć. Ten obraz kojarzy mi się z ciepłem i przytulnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrus miał być takimi emocjami, a tak na prawdę to miał się mienić jak tafta.

      Usuń