sobota, 27 sierpnia 2016

Most rzymski

Akwarela 25 x 30 cm

10 komentarzy:

  1. Ależ taki delikatny Twój obraz, takie określenie przychodzi mi na myśl. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelny obraz, sam mostek niezwykle romantyczny :) Fajnie, że rozwijasz z takim sukcesem swoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz! Na prawdę zazdroszczę talentu. To niesamowite, że ludzkie ręce są w stanie wykonać coś tak nadzywaj niesamowitego. Najbardziej podobają mi się osbicia drzew w wodzie. Świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz! Na prawdę zazdroszczę talentu. To niesamowite, że ludzkie ręce są w stanie wykonać coś tak nadzywaj niesamowitego. Najbardziej podobają mi się osbicia drzew w wodzie. Świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu robię to samo. Przychodzę, oglądam i zapominam o komentowaniu.
    Takie mostki, kamienne czy ceglane, budowali Rzymianie. Pełno tego w krajach podbijanych przez nich. Widziałam ich sporo. I wiesz, podobają mi się. Są bezpretensjonalne, najprostsze z możliwych. Mają swój urok i świetnie się wtapiają w krajobraz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie ta pamięć? Gdzie????
      Akwarela świetna. Oddaje dokładnie to, co powinna.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Śliczny! Zawędrowałam i podziwiam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń