czwartek, 1 marca 2012

Smaczne jabłuszko

7 komentarzy:

  1. Świetne!
    Na pewno smakuje!Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie już ich nie ma, odleciały...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pomyślałam, że nie powinno go już być.

      Usuń
  3. Jak miał odlecieć i zostawić takie przysmaki?
    Mażenko, moje 'dziecko' też sporo podróżuje, ale zdjęć nie przysyła.Te mu przypadkiem zawłaściłam.Tylko dlatego, że zrobione telefonem pokazał podczas bardzo rzadkiego pobytu w rodzicielskim domu, niestety....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mażenko, zrobiłam nareszcie jakiś blog.
    Za wiele w nim jeszcze nie ma, ale zapraszam:))

    http://jolantateo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm jabłuszko na pewno mu smakowało.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń