wtorek, 16 września 2014

Szkicowanie na polanie

Szybki szkic na polanie, las, ptaki...


30 komentarzy:

  1. Wiesz, zazdroszczę Ci talentu, bo też bym coś namalowała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ale to bardziej chęci i marzenia niż talent..

      Usuń
  2. Miło malować w takim otoczeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła jesteś. Też kiedyś malowałam i rysowałam. Czasem coś narysuję do bloga, ale to najczęściej satyra.Powoli mi to przechodzi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę, tylko nie potrafie z biegu, potrzebuję spokoju...

      Usuń
    2. Jak każdy. Chociaż...jakiś pomysł wpadnie i muszę go już, natychmiast, realizować.
      Pa:)

      Usuń
  4. Słońce, las, polana cudowne miejsce na relaks i na malowanie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć takie miejsce blizej domu...

      Usuń
  5. Piękny las, piękny szkic, gratuluję.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne miejsce na malowanie, zdaje się, że malowanie sprawia Ci radość.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki odpoczynek najbardziej służy zdrowiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet ładnie wyszło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień i kolory .. dziekuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Pięknie malujesz, a otoczenie chyba sprzyja pracy twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym częściej i częściej..ot takie hobby.

      Usuń
  10. Είσαι μια εξαιρετική ζωγράφος με ταλέντο!!!
    Πολύ ωραίο θέμα!
    Φιλιά

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjecia i szkic przypomniały mi wakacje, uwielbiam sosnowe lasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie przestronne i bardziej przyjazne :)

      Usuń