czwartek, 19 lipca 2012

Tak ...



15 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo fajne.
    Motylek na zroszonym listku bardzo był zajęty, że udało Ci się go tak uchwycić.W ogóle jest mało motylków w tym roku...
    Drugie zdjęcie panoramiczne - super!
    Zapraszam Cię w takim razie do zaczarowanego lasu.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mażeno, witam Cię bardzo serdecznie.
    Sprawiłaś mi ogromną radość swoimi odwiedzinami.
    Twój motylek jest śliczny.
    Powiem Ci, że się nimi zachwycam. Tak mało ich w tym roku widziałam.
    Czyżby wyginęły?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To motylek z lasu na Mazurach z ubiegłej środy. Nie było ciepło jak dziś.

      Usuń
  3. Zapraszam Cię Mażenko na komnaty:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylków w tym roku to tylko dwóch sfotografowaliśmy. Fajna panorama.
    Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I u Ciebie, Marzeno, tęczowo, burzowo, motylkowo; ciężko mi sfotografować motyla, jakby wyczuwał, kiedy naciskam guzik, i odfruwa, czasami łażę za takim po całej łące, a on mami, i mami ... i zostawia kawałek skrzydła na zdjęciu; pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się trafił w trakcie kilkugodzinnego wyjazdu na Mazury. U Ciebie tyle cudowności!

      Usuń
  6. Preciosas las dos fotografías, la mariposa muy buena.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  7. I like such forest climates, nice photographs. I am greeting

    OdpowiedzUsuń
  8. Mażenko, jest wiele pięknych miejsc, które odkrywamy jak perełki.
    Ja będąc w Wilanowie czy choćby w Łazienkach nie mogłam nacieszyć się, że jestem w tak pięknym miejscu. Mało tego, ja byłam pod urokiem tej starej fontanny w Ogrodzie Saskim, bo w moim mieście zlikwidowano jedną z najstarszych - nie taką najgorszą -fontannę w Rynku na rzecz jakichś beznadziejnych wodotrysków. No, ale mamy nowocześnie. A, że niezbyt ciekawie to już zupełnie inna historia...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylek uroczo się wkomponował :) i bardzo ładnie pozował :)
    pozdrawiam
    Ewa
    http://blog.calimera.pl/

    OdpowiedzUsuń