niedziela, 15 grudnia 2013

Choinka na Placu Zamkowym

     Stoi sobie choinka, oświetlona z bombkami, które widać z bliska z rozświetlonymi prezentami. Trakt Królewski nie był jeszcze podświetlony. Dookoła działy się dziwne rzeczy. Pod Kolumną Zygmunta, ktoś wyznawał przez głośnik swoje winy, rzucał groźby a dalej stała inscenizacja żłobka, raczej przerażająca, panda siedziała zmęczona a bańki mydlane ulatywały wysoko. W pobliżu tłum dzieci tańczył i głośno śpiewał znane przeboje, choć to Adwent...Taka mieszanka doznań to dla mnie zbyt wiele...A pośród tańczących lama i kozy a dalej czarodziejska kareta i królewna i renifery...
tak było dziś pod Zamkiem Królewskim.













 Poczułam się dziwnie, zresztą miałam wrażenie, że nie tylko ja..nie czekałam na wieczór, uciekłam do swojego świata.

18 komentarzy:

  1. Po Twoim opisie ja też bym uciekła, taki misz masz bez ładu i składu. Panda i lama nijak się mają do świąt, groźby i lamenty to nasza narodowa specjalność a adwent... kto teraz tego przestrzega... Smutno się zrobiło. Jedno muszę przyznać, że choinka jest piękna a ta kareta ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zabrakło przede wszystkim jarmarku i świcących ozdób :)

      Usuń
  2. Choinka prześliczna...Szkoda, że otoczenie przytłaczające.
    Przypuszczam, że też bym uciekła.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinki teraz w miastach są podobne.
    Bardzo mi się podobają trzy ostatnie zdjęcia: drzewko, jelenie i kareta.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego jako dekoracje wybrano cukierki, dzisiejsze dzieci nie pamiętają,ze wieszało się kiedyś prawdziwe...

      Usuń
  4. Dzisiaj jest taki ogrom różnorodności w ozdobach choinkowych, że można nie tylko się zatracić, ale i zgłupieć.
    To skąd dzieci mają wiedzieć, że nasze pokolenie wieszało cukierki na choinkach?
    Dzieci chyba pękłyby ze śmiechu jakby zobaczyły te cukierki.
    Mażenko, każda pomoc dla Ciebie jest zawsze.
    Jak tylko będę mogła Ci pomóc, to pomogę.
    Napisz tylko o co chodzi.
    Podaję Ci mój adres internetowy:
    jola.kotwica@gazeta.pl
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak chciałabyś ten śnieg to nie ma sprawy, dam linki, tylko napisz.
      Buziaki:)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Myślałam o zdjęciu w środku ale darowałam sobie, jak jakiś pan, piszę przez duże P bo kazał się obfotografowywać w środku...

      Usuń
  6. Mażenko, niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru przyniesie Ci spokój i radość...
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia przyniesie Ci miłość i szczęście...
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję to bardzo radosny czas.

      Usuń
  7. I dlatego nigdzie nie chodzę. Moje miasto staje się obce tutejszym mieszkańcom!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych Świąt, Mażeno, ciepłych i rodzinnych; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i ściskamy Cie serdecznie.

      Usuń
  9. Piękne piękne, tylko śniegi do szczęścia brak ;-)

    OdpowiedzUsuń