poniedziałek, 17 lutego 2014

Królewska Akademia Sztuki


Nazwa niesamowita a to warsztaty malarskie, prowadzone w pałacu w Wilanowie przez artystę, kuratora kursu  Andrzeja S.Grabowskiego.
Zdjęcia z telefonu, nijakie ale ile w nich emocji. Przede wszystkim nie wiem, czy nie za dużo mam lat, by doskonalić techniki. Pracowaliśmy węglem...



Palcem zasłoniłam wizjer w telefonie, nie zrobiłam więcej zdjęć, mam tylko te z początku szkicu.
Spotkania będą trwały 9 niedziel, nastepne gwasze...
http://www.wilanow-palac.art.pl/strona/4/krolewska_akademia_sztuki_1.htm

20 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, naprawdę fajna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak dalej, trochę ryzykowne przedsięwzięcie ale postanowiłam poznać techniki i robię to dla siebie i aby się nie zbłaźnić...:)

      Usuń
  2. Na pewno nie jest za późno gdy widzę to co naszkicowałaś. Uczyłaś się już kiedyś rysować?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, wiek jest problemem tyle bym chciała zrobić ale coś trzeba wybrać, rysować lubiłam, ale nigdy nie trenowałam. Węgiel trzymałam w rekach po wielu latach. W każdym razie, byliśmy niczym rybki w akwarium, ciekawe co myśleli sobie spacerujący po Ogrodach i oglądający nas przy sztalugach przez szyby...ale wtedy o tym się nie myśli.

      Usuń
  3. Fantastyczna sprawa. Zawsze warto próbować.
    Twój szkic jest świetny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca nad szkicem trwała trzy godziny ale potem zapomniałam zrobić zdjęcie. Dziękuje za słowa otuchy, ale łatwo nie jest..ale to realizacja marzenia sprzed lat..

      Usuń
  4. Super inicjatywa. I nigdy nie jest za późno ani na naukę, ani na doskonalenie umiejętności. Masz talent więc go wykorzystuj skoro sprawia Ci to radość, pasja jest w życiu bardzo ważna. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. :-) Pomysły się liczą najbardziej :-) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pomysł liczy się , świetne podsumowanie !!!!

      Usuń
  6. Świetna sprawa,,, jestem ciekawa dalszych relacji i Twoich wrażeń. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli prowadzący artysta pozwoli uwierzyć, że jakoś sobie radzę...

      Usuń
  7. Moim zdaniem nigdy nie za późno na rozwój osobisty, co tak naprawdę jest jedną z najtrudniejszych sztuk w naszym życiu. Trzeba pamiętać o cierpliwości do samego siebie i nie poddawania się w tym, co się zaczęło. Plany, marzenia... trzeba je realizować, niezależnie od jakichś naszych małych strachów... Jak dla mnie - bardzo dobry jest ten pomysł z warsztatami :)

    Życzę wytrwałości i satysfakcji ze swoich osiągnięć ! A później liczę na zdjęcia rysunków, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę od dłuższego czasu to było moje marzenie a teraz martwe się, że jest za późno..Dziekuję za wsparcie.

      Usuń
  8. Nigdy na nic nie jest za późno, zawsze trzeba się starać spełniać swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To wspaniała sprawa!, jesteś bardzo zdolna i nie wolno zdolności i zamiłowania do sztuki w szczególności marnować Mażenko. Tak trzymaj i więcej nam pokazuj:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mazena μου, θερμά συγχαρητήρια!!!
    Έχεις ταλέντο!!!
    Πολλά φιλιά

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa sprawa. No i nigdy nie jest za późno na odkrywanie talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda,że mieszkam tak daleko bo na pewno skorzystałabym z takiej okazji. Myślę, że nigdy nie jest za póżno na naukę tym bardziej w kierunku artystycznym - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń