niedziela, 13 kwietnia 2014

..i koniec

   Dziewięć kolejnych niedziel spędziłam na spotkaniach malarskich w Wilanowie. I dziś było to ostatnie, nie przeszkodził mi maraton blokujący spora część miasta, miedzy maratończykami, policjantami i szarfami odgradzającymi ulice przedarłam się na warsztaty. A na koniec były dyplomy i rada aby ćwiczyć codziennie...

poniżej kolejne próby.. 



Na zakończenie  każdy otrzymał dyplom ukończenia kursu malarstwa i rysunku Królewskiej Akademii Sztuki Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
A, ze Wielkanoc blisko - jeszcze jajka, zapakowałam a dopiero potem pomyślałam o zdjęciach


18 komentarzy:

  1. Należą się chyba gratulacje. Ładne zwieńczenie tych spotkań. I pewnie trochę szkoda, że były to już ostatnie zajęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, ale mam nadzieje na letni kurs, na kontynuację :)

      Usuń
  2. Mażenko, moje szczere gratulacje ukończenia kursu Królewskiej Akademii Sztuki Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie...
    Prześliczne pisanki. Sama je robiłaś?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje, pisanki poleciały i pojechały do rodziny i znajomych, moje własne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dyplom Królewskiej Akademii Sztuki Muzeum to brzmi dumnie, gratuluję. Twoje pisanki ślicznie się prezentują w opakowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ładnie się nazywa a reszta to już kwestia ćwiczeń..chyba?
      Zapomniałam o zdjęciach pisanek, mało czasu i ciągły pospiech...

      Usuń
    2. Faktycznie ładnie się nazywa a reszta to już kwestia ćwiczeń..chyba?
      Zapomniałam o zdjęciach pisanek, mało czasu i ciągły pospiech...

      Usuń
  5. Moje gratulację. Na Twoim miejscu też byłabym duma.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, żeby zamiast kartek wysłać do bliskich osób własnoręcznie zrobione pisanki. Chyba będziemy zmuszone ten pomysł skopiować. Przykro nam... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i oczywiście gratulację. Zupełnie przypadkiem ukończyłyśmy dziś ten sam kurs;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie gratuluje też! i polecam pisanki czy styropianowe czy te gęsie, dają wiele radości!

      Usuń
  8. Gratuluję Ci Mażenko Królewskiego Dyplomu. Jajeczka w opakowaniu też są śliczne:-)

    Życzę Tobie i Twoim Bliskim
    Ciepłych, pełnych radosnej nadziei Świąt Zmartwychwstania Pańskiego
    a także kolorowych spotkań z budzącą się do życia przyrodą

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, gratuluję ukończenia takiego kursu, tez by mi sie przydał,

    Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna przygoda Mażenko, gratuluję dyplomu i cieszę się razem z Tobą, że spełniło się Twoje marzenie. Piękna pamiątka.
    Szczęśliwych Świąt życzę, zdrowych, ciepłych, rodzinnych. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesolych Swiat Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje Mażenko! I jakie piękne pisanki, jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bravo Bravo, i jak, podobalo sie?? Nie wiedzialem, ze ktos jeszcze publikuje, a tu prace z grupy 2giej, moze kogos zainteresuje http://pictures.rang.pl/Drawing-and-painting/Painting-Workshops-IV-Wilanow

    OdpowiedzUsuń