sobota, 16 maja 2015

Rzepakowe pola




12 komentarzy:

  1. Dziś przejeżdżałem przez kawałek Mazur k. Ełku. Pola rzepaku wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są te pola, moje zdjęcia z samochodu.

      Usuń
  2. Za kilka dni pojadę w okolice,gdzie sieją rzepak.Mam nadzieję na zrobienie kilku rzepakowych fotek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółte pola są takie radosne i jakby nierealne. Dlatego są tak wyjątkowe.

      Usuń
  3. Pięknie, żółto, wczoraj też mijałam takie pola. Śliczny widok na tym środkowym zdjęciu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyciągają wzrok, są niesamowite!

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Żółte pola wyglądają bardzo malowniczo.
    Uwielbiam fotografować pola rzepakowe. Niestety, brak czasu nie pozwala mi nawet na krótki sobotni wypad.
    A w ostanie dwie niedziele u mnie pada deszcz.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanęliśmy, bo musiałam popatrzeć i zrobić zdjęcia. W rzeczywistości jest piekniej!

      Usuń
  5. Zawsze czekam na ten moment, gdy kwitnie rzepak, bo ten żółty kolor jest po prostu boski (zapach może mniej ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wole patrzeć! to takie energetyczne.

      Usuń
  6. Uwielbiam takie widoki, po prostu bajka! Myślę, ze u mnie na wsi na Kaszubach tak właśnie teraz wygląda :)

    OdpowiedzUsuń