czwartek, 16 lipca 2015

"Łańcuch"

W Sandomierzu na rynku taki eksponat - łańcuch z kotwicą

8 komentarzy:

  1. Tą kotwicę stworzył jubiler sandomierski, który odkrył krzemień pasiasty (doceniony przez gwiazdy hollywodu). Pasiak świętokrzyski jest wydobywany jedynie w okolicach Sandomierza w tzw. trójkącie trzech wsi.
    Kotwicę pokazywałam trzy lata temu, kiedy to po raz trzeci byłam w Sandomierzu. Lubię to miasto, bo czas się tam zatrzymał.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam ostatnio kilka razy w Sandomierzu nie było łańcucha, tylko kotwica. Samotnie wygląda smutno :)

      Usuń
  2. Sandomierzem jestem oczarowana.
    Przepiękne miasto z dużą ilością zabytków.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandomierz jest cudowny !
    A wszystkie Pani zdjęcia przepiękne :)

    Pozdrawiam :)

    http://pisareczka91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce. Byłem raz i za krótko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń