środa, 25 listopada 2015

Międzynarodowy Dzień Pluszowego Misia


10 komentarzy:

  1. To taki sympatyczny dzień, myśli się wtedy o dzieciństwie. Ja mam misia, może go kiedyś pokażę, dostałam go od swojego chłopaka, późniejszego męża. Różni się nieco od innych misiów bo jest w kratkę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo ważna maskotka. Misia w kratkę też maiłam ale mocno sfatygowany..

      Usuń
  2. :)) misiaki pluszaki łączcie się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja miałam ukochanego misia.
    Nie miałam pojęcia, że dzisiaj jest jego Dzień.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany miś, został gdy przeprowadzaliśmy się do nowego mieszkania, bardzo płakałam. mam tylko na pocieszenie, że inne dziecko się nim nacieszyło..

      Usuń
  4. Jaki dumny i zadowolony Miś :)

    Uroczy ten Dzień Misia, mój gdzieś w Polsce został, ale jak wrócę to mu wynagrodzę rozłąkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podróżuję z jednym takim i kiedys zapytano mnie gdzie dziecko?

      Usuń