wtorek, 10 stycznia 2017

Suche pastele

Zima, Wilnów

16 komentarzy:

  1. Widok jak z bajki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne miejsce i latem i zimą .

      Usuń
  2. Obraz jak z dawnych lat, bardzo piękny i nastrojowy, taki spokój od niego bije :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mażenko!
    Przepiękny obraz. Bardzo mi się podoba.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jeszcze nie widziałam.
    Zdolna jesteś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na wyrost ale dziękuję . Suche pastele szybko dają efekt...

      Usuń
    2. Na żaden "wyrost". Wiem co piszę. Masz tę iskrę bożą, oj masz! RYSUJ, maluj i rób na co masz ochotę w tej dziedzinie. Poza wszystkimi aspektami daje radość, inne spojrzenie na Świat. Dla mnie , to jest TO! I chyba o to chodzi:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Dziękuję! Tyle smutnych spraw dookoła mnie....

      Usuń
  5. Okładka na przepiękną baśń
    Pozdrawiam
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrzyłam tak na to. Dziękuję.

      Usuń
  6. Gratuluję talentu!, piękny obraz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń