piątek, 21 października 2011

Kamień

Ciekawe, co było tu najpierw ten kamień czy nowe osiedla?

7 komentarzy:

  1. To jest to kamień milowy w budowie nowych osiedli:)
    A tak na prawdę to kawał kamsztora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia z tego co pamiętam na moje osiedle z dzieciństwa poprzywozili takie kamienie i poustawiali w rożnych miejscach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten w Wilanowie, przy Miasteczku Wilanów. Renatko i Jarku zaciekawił mnie ten - kamsztor, poklikałam i nic. Coś powinnam wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie naturalne dekoracje! Chcialabym taki kamyczek w swoim ogrodeczku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten był wielkości średniego auta. Ogródek by zyskał, a Ty miałabyś mniej prac :)
    Moja siostra ma ogród i ciągle taszczy jakieś kamienie, ale ładnie jest z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale numer! - na moim osiedlu podobny kamień jest. A ja się zastanawiałam dlaczego go nie sprzątnęli? Teraz wiem, że to taka ozdoba osiedlowa jest....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na osiedlu też leżą takie kamienie, zdaje się, że były tu wcześniej niż ja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń