środa, 19 października 2011

Szarość



10 komentarzy:

  1. A gdzie te szarości znalazłaś? Też w Parku Natolińskim?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest jak się etykietki nie doczyta :D.
    W momencie kiedy już nacisnęłam wyślij przed oczami zobaczyłam etykietkę: Florencja. Wybacz mi gapowatość, ale mam usprawiedliwienie - grypa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi,że zajrzałaś i nie ma powodu marudzić ja też tak robię. Przede wszystkim zdrowia! dzięki za odwiedziny! Cieplutko się trzymaj !!!
    więcejFlorencji:http://mojezdjeciama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne szarości, szczególnie druga "szarość" urzekająca, kaskadowa taka, jak wszędzie gołębie nieodłącznym elementem architektury.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szarość też ma swój urok, ale ja zdecydowanie wolę kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te gołębie są niesamowite.
    Fajnie je uchwyciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam Mażenko małe zamieszanie.Mam bowiem nowy profil, ale nie mogę tam dodać linków do moich blogów - nie wiem dlaczego?
    Dobrze, że mogę dodać inny adres.
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu na pewno będę szukać i sledzić.

    Dzięki za komentarze wszystkim, to są zdjęcia kolorowe, takie detale są po prostu szare o wielu odcieniach. Nie było odnośnika choćby w zieleni.

    OdpowiedzUsuń