niedziela, 11 marca 2012

Hiacynt

Rozkwitł, ma wyjątkowo ścisło ułożone kwiaty


15 komentarzy:

  1. Jak pięknie wygląda w rozkwicie.:)))
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny bardzo, faktycznie ma dużo kwiatków, gęsty jest, wyobrażam sobie jak pachnie. Ja kiedyś cebule po przekwitnięciu posadziłam w ogrodzie, zakwitły w następnym roku, ale kwiatków miały niewiele.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie pachnie w całym domu, a co potem robisz z cebulami? nigdy potem nie udało mi się wyhodować z takiej cebuli ogrodowego, marniał gdzieś po drodze i ginął, serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cebulki oddaję siostrze, bo ma dom i ogród. Wtyka je gdzie popadnie. W następnym kwitnieniu są marne, ale przez cały sezon coś się pojawia. Tak robimy dobre 10 lat. Dziękuję za poświęcony czas i komentarz!

      Usuń
  4. Ale cudny!Pięknie rozkwitł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkwitł, jest taki bardzo sztywny, ukwiecony a zapach ma delikatny, a tego się trochę obawiałam.
    Ale jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna i pachnaca dekoracja, ja dostalam od wnusia takie malenstwa w doniczce, ale jeszcze nie rozkwitly, jak zakwitna to tez sfotografuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzedni, różowy fotografowałam "etap po etapie", ten umieszczony w jego miejsce szybko się rozwinął. Twój będzie piękny z takich rączek!

      Usuń
  7. Przyznaj się lepiej, że go zaczarowałaś....
    Taki jest cudny, że aż trudno uwierzyć, że prawdziwy
    Zaczarowany, jak nic....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. To ciepło się przyda, dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bajkowe kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mażeno, wystarczy patrzeć na Twojego hiacynta.
    Jego aromatyczny aromat roznosi się po całym pomieszczeniu.
    Taki piękny kwiat, mógł być ulubieńcem tylko... Apollina.
    Serdecznie pozdrawiam
    Sara-Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zerknąć do 5, 9 i 13 lutego tak był cały proces rozkwitania rózowego, o delikanej woni. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia. Dawno nie zaglądałam. No cóż brak czasu. Codziennie muszę obsługiwać mój drugi blog.
    Też kupiłam takiego potrójnego giganta, wyglądał identycznie i do dzisiaj zachował piękne mięsiste liście. Trzymałam go w pracy bo tam wielkie pomieszczenie, jednak i tak "powalał" wszystkich zapachem lub raczej odorem.
    Piękne baźki na zdjęciach powyżej.
    Wilanów odwiedzam rok rocznie, widzę, że teraz wygląda zupełnie inaczej.
    Odnośnie tulipanów, najbardziej lubię białe papuzie. Przedwczoraj udało mi się upolować i teraz trzy stuki kłaniają mi się zza kompa. Muszę je obfocić, bo nie będzie to trwało wiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz. Widziałam dziś białe tulipany "snowbord".
    Mój hiacynt właściwie nie pachniał, co też mnie zastanowiło.

    OdpowiedzUsuń