niedziela, 18 marca 2012

Koćki, bazie



7 komentarzy:

  1. A u nas chyba jeszcze nie widać ich.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotografie bazi. To pierwszy i widoczny symbol wiosny. Bazie najczęściej szukałem nad Wisłą na Żoliborzu. No i przynosiłem do domu.
    Warszawa jako jedyna w Polsce ma swój Manhattan. I ja jestem za. Chociaż nie chciał bym tam mieszkać. Mieszkam na zielonym Żoliborzu. Ale stolica powinna mieć takie City. Bo była doszczętnie zburzona. I przy okazji nie niszczy się zabytków.
    Pozdrawiam Ciebie Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na moście Północnym /Skłodowskiej Curie/ byłeś? nad Wisłą widziałam tłumy spacerowiczów.

      Usuń
  3. A Ja jeszcze taaaaaaakich bazi nie widziałam, śliczne, takie puchate miziaki.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę dalej szukać wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już na 100% wiosna. U nas też już baźki zakwitły.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, potwierdzam u nas też są bazie.
    Cudne, puchate kotki...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń