piątek, 4 maja 2012

Las

Zapraszam na spacer.
Zdjęcia z 2 maja.





Ptaki. owady i zapach......

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za cudowny spacer w pachnącym lesie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Las o tej porze roku pięknie pachnie, taką leśną świeżością.
    Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, szczególnie pierwsze mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia, uwielbiam las i spacery leśnymi ścieżkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak tu cicho i spokojnie, że przyszłam raz jeszcze.
    A może nie jest cicho i spokojnie?
    Może szumi ten las stare legendy na przykład?
    Jak by nie było jest pięknie :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam takie miejsca w lesie, że czuję się dobrze, bezpiecznie.

      Usuń
  6. Pierwsze zdjęcie mnie uwiodło. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem szczęściarą co mieszka otoczona lasami puszczy mielnickiej :)
    Lubię włóczyć się po lesie bez celu i z "celem" czyli na grzyby.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, jak Ci zazdroszczę, do Kabat mam 2 km, ale to rezerwat i las miejski....

      Usuń