poniedziałek, 22 października 2012

Mgła nad Wisłą

..65 kilometrów od Warszawy





14 komentarzy:

  1. Na drugim zdjęciu prawie jak wiosna, jak żółte rzepakowe pola; nie można być chyba obojętnym na te cudności jesienne; pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pół, to zastanawiał nas ten rzepak, jedynie sady były jesienne, brązowe. Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam

      Usuń
  2. U mnie tak mglisto było wczoraj rano, potem mgła opadła, nie zdążyłam zrobić zdjęć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie najpiękniejsze! U mnie też mgła. pozdrowienia zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgła ostatnio dała się we znaki liniom lotniczym, na zdjęciach wygląda fantastycznie.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgła jest dziwnym zjawiskiem.
    Z jednej strony niebezpieczna, z drugiej - bardzo malownicza i tajemnicza.
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jesień wyrażenie. Jak apt zdjęcia. Nie lubię zimy. Nie mogę się doczekać wiosny, która jest jeszcze daleko. Wiele pozdrowienia dla Ciebie. Peter.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mażenko, bardzo lubię zdjęcia z mgiełką. Są takie tajemnicze.
    Twoje są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw była totalna mgła a potem było jak wyżej...szkoda bo po godzinie wyszło piekne słonce. Ale ja byłam wtedy daleko..

      Usuń
  8. U mnie dzisiaj cały dzień padał deszcz.
    Teraz temperatura już jest poniżej zera, będzie ślisko na drogach.
    Do nowego bloga bardzo serdecznie zapraszam.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Mażenko.
    Wróciliśmy do blogera i mamy nadzieję że tym razem nic nam się nie skopie.
    Zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia z mgłą..., miło popatrzeć, witam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń