niedziela, 20 stycznia 2013

Spacer Nowoursynowską

 Mieszkam na obrzeżach wielkiego miasta i to daje mi możliwość spaceru takiego jak dziś. Nie muszę wybierać się daleko, aby popatrzeć na zimę.
 Poniżej budynek już w Parku Natolińskim

 Akacje, które na przełomie wiosny i lata obsypane są białymi  kwiatami,  zapach których dociera do mojego mieszkania, dziś pokryte śniegiem
 W parku ciekawe formy
 Mieszko drzemie, aby obudził się wiosną
 Popodpierany


A w domu
obudziły się storczyki.
I jeszcze trochę "nie ostrych" solniczek i pieprzniczek



Dodają smaku i humoru :)

28 komentarzy:

  1. Nazbierałaś trochę tych solniczek i pieprzniczek, śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Solniczki super a wycieczka świetna! Uwielbiam kwiaty w domu i sama mam ich pełno! Pozdrowienia ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcjonujesz solniczki ? ale fajne, fikuśne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w prezencie, może to początek - faktycznie?

      Usuń
  4. Mysle, ze masz lepsz wybor miejsc, ktore chcesz obejrzec, mieszkajac w stolicy. Chcesz to jedziesz do centrum, masz piekne szklane dmy, ktore sie swietnie fotografuje, chcesz do lasu-masz, chcesz dobra knajpke - masz... troche zazdroszcze!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale musimy sprzedać mieszkanie i tam gdzie zamieszkamy nie będzie raczej zieleni. Co do reszty to masz rację, tylko że tłok i niezbyt czysto. Wiem, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

      Usuń
  5. Ale śniegu napadało. I bardzo udana kolekcja bibelotów solniczkowych. Ja mam żabki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieranie wciąga, kiedyś książki, magazyny ale brak miejsca. Może zacznę solniczki. Zbierałam znaczki, mam filiżanki wszelakie,oraz figurki zwierzaków. Żaby to na prawdę ciekawe, pewnie wystarczy się rozejrzeć :)

      Usuń
  6. fikuśne te solniczki..:))))))))))pozdrawiam Mażenko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że mogę być w miejscach, w których nie byłam.
    Latem musi tam być pięknie.
    Solniczki rewelacyjne!!!!
    pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. My dear friend
    Wonderful snow photos!!!! like a dream!
    Very nice collection from shaker!
    Happy!
    many greetings

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne mieszkanie w Natolinie, niestety zawsze przejazdem.

    Ja storczyki uwielbiam. Jednak one mnie nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mieszkanie musimy zamienić na mniejsze i gdzie ja będę chodzić na spacery..

      Usuń
  10. Mażenko, mam to samo!
    Mój syn codziennie dojeżdża do pracy około 60km.
    Co prawda autostradą, to niby można liczyć na lepszy stan nawierzchni.
    Po czeskiej stronie autostrady są bardziej zadbane niż po naszej, ale my, mamuśki myślimy o tych przejazdach i myśleć nie przestaniemy. Bo na gołoledź nie ma mocnych!
    Ale widoki w taką pogodę są wyjątkowe.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie, też mam takie krówki, i trochę ptactwa, dziś pewnie już nie ma śniegu w mieście, wszędzie odwilż, ale z każdym dniem bliżej wiosny; serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śnieg znika a krówki przywiezione z małego miasteczka Czerwińska nad Wisłą, lubię buszować tam w małym sklepiku.

    OdpowiedzUsuń
  13. marrant cette salière et poivrière

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz prześliczny zestaw solniczek i pieprzniczek.
    Niezła kolekcja. Mażenko zawsze bardzo się cieszę na Twoje spacery. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ...lubimy takie fajne gadżety (solniczki, pieprzniczki i inne słoiczki na przyprawy)
    Storczyki wyglądają bosko.
    Pozdrawiamy i dzięki za wizytę na blogu na wp.

    OdpowiedzUsuń