poniedziałek, 15 lipca 2013

Lato moralnego niepokoju i emocji

Postanowiłam się pochwalić.
Chyba mogę jeśli bliska mi osoba staje się autorem, krok po kroku realizuje marzenia. Oto efekt
 Zbór opowiadań i to wcale nie tylko na wakacje
Myślę, że można tak być bezinteresownie dumnym, cieszyć się z realizacji pasji innych. Popierać takie dążenia i trzymać kciuki. Dzielenie takich radości jest wspaniałe. Przed autorami tych opowiadań długa droga do sławy, choć nie wiem czy własnie o sławę im chodzi. Mam wrażenie, że opowiadania są wyrazem ich przeżyć, emocji  i nastrojów a może marzeń? po prostu lubią pisać!
Gratuluję

12 komentarzy:

  1. Takimi rzeczami chwalić się należy, bo kiedy marzenia i dążenia przybierają namacalną postać to jest to prawdziwy sukces :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jest!.., nie każdy może się pochwalić...., gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniale, że są ludzie, którzy potrafią cieszyć się sukcesami innych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mażenko jeśli chodzi o baner to u mnie robi się to tak.
    Układ
    Dodaj Gadżet
    Obraz
    Podajesz tytuł
    Wklejasz link do bloga
    Naciskasz obraz z internetu
    Wklejasz adres obrazka i zaznaczasz malutkie okienko przy napisie zmniejsz aby dopasować

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję autorom! Oczywiście, że trzeba być dumnym z osiągnięć przyjaciół czy bliskich i cieszyć się razem z nimi ich sukcesem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także autorom gratuluję! Radości i sukcesy naszych przyjaciół zawsze powinny nas cieszyć.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także autorom gratuluję! Radości i sukcesy naszych przyjaciół zawsze powinny nas cieszyć.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię pozytywną literaturę, która uczy jak odkrywać w sobie siłę do dążenia i radość życia :-)
    A jak znasz autora to zazdroszczę :-) bo to zapewne bardzo pozytywna znajomość :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sprawa wydać książkę. Też kiedyś o tym marzyłem, a nawet poczyniłem pewne kroki. Nie udało się. Tym bardziej podziwiam innych, jeżeli coś uda się im wydać. Gratulacje dla bliskiego Tobie autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię literaturę, szczególnie w wakacje, gdzieś na werandzie, w cieniu dzikiego wina. Po tę pozycję zapewne sięgnę, skoro polecasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mażenko!
    Gratuluję. To takie miłe, że cieszysz się z sukcesów bliskiej osoby!!!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń