czwartek, 5 grudnia 2013

Choinka pod Zamkiem Królewskim

wprawdzie stoi ale jeszcze nie świeci

10 komentarzy:

  1. Duża i taka zgrabna, bo u mnie pod ratuszem to jakaś taka bez ładu i składu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet z prezentami, bo pod nią paczki i paczuszki także dekoracja...

      Usuń
  2. Mi się bardzo oświetlenie i klimat zdjecia podoba. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, może się wybiorę sfotografować mój rynek gdy już będzie świątecznie udekorowany.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w mieście świeci już od poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli ta choinka będzie tak oświetlona jak w poprzednich latach to mi sie nie będzie podobała. a czemu nie swieci? zawsze zaświecała się 6 grudnia...a

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjęcia jak będzie oświetlona...W moim mieście też jest duża i jeszcze nie oświetlona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za moment chyba będzie oświetlona.
    Wygląda dość imponująco.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń