niedziela, 21 grudnia 2014

Anioł i życzenia

Trudno namalować Anioła..ten mój był inspirowany Fra Angelico.
Wyszedł jak wyszedł, pewnie jeszcze wielokrotnie wezmę pędzel aby coś dodać albo zamalować...
Nie lubię kopiować... tak więc zmian wiele ale i tak  mój Anioł nie wyszedł tak ja bym chciała...ale trzeba było wreszcie skończyć.

       Mile spędzonych Świąt Bożego Narodzenia, radości ze świętowania,
                     wspaniałej atmosfery w te wyjątkowe dni.
                         Wesołych Świąt
         

15 komentarzy:

  1. Mnie się podoba Twój Archanioł Gabriel. Nawet podobny do tego ze Zwiastowania Fra Angelico.
    Mażenko życzę Tobie i Bliskim Świąt zdrowych, radosnych, rozśpiewanych kolędami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma swojego Anioła a Twój wygląda tak, jak go namalowałaś :) Piękny jest, ciekawa jestem jak wygląda mój.
    Dzięki Mażenko za życzenia, wzajemnie życzę Tobie i Twojej Rodzinie wspaniałych Świąt i dużo szczęścia w Nowym roku, spełnienia marzeń!
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Mażenko! :)
    Anioł jest piękny, taki z duszą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest namalowany przez ciebie Archanioł Gabriel, nic bym nie poprawiała. Życzę radosnego przeżywania Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy spojrzałam na Twojego anioła to myślałam, że to obraz z fresków średniowiecznych. Jak dla mnie jest w nim dusza.
    Życzę anielskich świąt.
    Przeczytałam poprzedni post o sowie, to niesamowite spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba, trochę poważny ale trudno, ma ważne sprawy na głowie :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2015!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz talent. Super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w każdym drzemią ukryte albo odkryte talenty!

      Usuń
  8. Mażenko, myślałam, że masz tylko zdjęciowy blog, a tu odkryłam, że i pędzel Cię pociaga. Nie unikaj kopiowania, to fantastyczne ćwiczenie na warsztat i podglądanie danego artysty. Wszyscy wielcy kopiowali i byli kopiowani, właśnie w tym celu. Oryginalność nie musi być wyznacznikiem sztuki. Wzięłaś sobie za przykład jednego z najfantastyczniejszych malarzy - to może onieśmielać, ja bym się nie poddawała, bo masz potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wizytę . To co piszesz jest baaardzo miłe! Mojemu Aniołowi domalowałam drugie skrzydło i zmieniłam kolory. Twoje Anioły są wyjątkowe i piękne.

    OdpowiedzUsuń