sobota, 10 stycznia 2015

Drzewa w asfalcie



6 komentarzy:

  1. Pięknie zauważone detale, Mażeno, dobrze, że znajdujesz coś dobrego w tej pogodzie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był plan Wilanów a za progiem domu deszcz...ale piękne te kałuże!

      Usuń
  2. Och Mażenko!
    zachwycił mnie Twój optymizm.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zawsze marzyłam o takich zdjęciach, ale nigdy nie mam aparatu jak pada, albo czasu, żeby polować na deszcz.
    Odnośnie akwareli nie mogę się wypowiedzieć, bo nie widziałam oryginału. Ja doprowadzam moje zdjęcia do rzeczywistości, wykorzystując darmowy progarm Xn View. Jednak obrazy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fakt mieć aparat przy sobie kiedy się widzi coś niesamowitego to szczęście, ja wybierałam się na zdjęcia a zdjęcia własnie przypadkiem...

      Usuń