środa, 27 maja 2015

Toskania


















16 komentarzy:

  1. Rewelacyjne fotki. Bajeczne krajobrazy.
    Piękna jest ta Twoja Toskania Mażenko.
    Pozdrawiam cieplutko:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej porze roku nie widać wszystkich jej barw..

      Usuń
  2. Cudowne, w takie miejsce marzy mi się wyjazd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po powrocie jakoś inaczej patrzy się na codzienność. Mnie uskrzydla :)

      Usuń
  3. Wspaniałe krajobrazy! Tyle tam takiej spokojnej zieleni, żywej, nasyconej, w wielu odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń, cyprysy, kolory kwiatów i zapach to zawsze przywożę we wspomnieniach z Włoch...

      Usuń
  4. Uwielbiam Toskanię właśnie za te najwspanialsze krajobrazy.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestrzeń i krajobrazy są wyjątkowe!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To co tam jest jakby codziennością to nas zachwyca! Tak pięknie tam!

      Usuń
  6. Zdjęcia niczym obrazy, przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to było wyzwanie i decyzja zdjęcia, wiele zdjęć czy jeden szkic, wybrałam zjęcia a może kiedyś coś uda się namalować.

      Usuń
  7. Zazdroszczę bo niesamowicie nostalgiczno- urokliwe. Moja znajoma właśnie przyjechała stamtąd na chwilę.
    Dawno u Ciebie nie byłam a tyle się działo w Wilanowie.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas tak szybko ucieka, czasem trzeba wspomnieć i zatrzymać się a to takie trudne, bo nie ma czasu. Dziękuję że jesteś i zajrzałaś :)

      Usuń