niedziela, 4 grudnia 2011

Niebo i ziemia

Biskupiec i okolice

10 komentarzy:

  1. Oooooo! Fajnie, Nie ma to jak lato, aż się cieplej od patrzenia robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się dramatyczne niebo na pierwszym zdjęciu. Mam słabość do chmur, nawet po głowie zaczął mi chodzić pewien pomysł związany z chmirami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chmury dają wiele możliwości. Widziałam zdjęcia chmur. Oryginalność polegała na tym,że zdjęcia tych samych chmur były poodwracane o 90, 180 i 360 stopni /czasem nie było to oczywiste/, niesamowite. Tak, że pomysł na chmury musi być ciekawy! Plus zabawa kolorem.
    Reniu i Jarku, prawda. Wstawiłam to zdjęcie, bo kilka dni temu niebo było różowo- płomienne -czarne a ja nie miałam aparatu. Pamiętałam, że latem, no wczesna jesienią łapałam chmury.

    OdpowiedzUsuń
  4. A z tamtych okolic jestes? Wiele wspanialych wakacji spedzilam w Biskupcu z moja rodziną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biskupiec to moje wakacje. To była take retrospektywna podróż...
    Mieszkam w Warszawie, mam dwie pasje Mazury /może być Warmia/ i Toskania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I have called by to thankyou for your kind comments about my lantern photos on BW today. As this sight is closing down I am hoping you might visit my new photography blog sometimes. I am pleased to have found your blog and am now following. These photos look very much like the English countryside.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for visiting will follow your blogs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chmury przepiękne !!!
    Wokół rzeczki tyle zieleni.Ech, żeby już wiosna była ....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  9. takie zadaje sie "głupie" pytania, jak sie niedokładnie czyta informacje.
    Tak , dla warszwiakow Mazury to ulubiona destynacja.tak sie mowi.
    Chmury tez beda moją inspiracja, dobry pomysl!
    Ide spac, bo juz pozno. Dobranoc i do nastepnego razu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ardiola, coś w tym jest. My odkąd nie pływamy /łódka/, wolimy te bliższe, spokojniejsze tereny.

    OdpowiedzUsuń